علایم اولیه نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

علایم اولیه نارسایی کلیهعلایم اولیه نارسایی کلیه بسیاری، اگر نه کنترل و درمان به موقع، او به زودی به اورمی تبدیل شده است، کلیه ها به تدریج از دست دادن عملکرد تبدیل به یک بار بر روی بدن است.

نارسایی کلیوی است پس از آسیب کلیه، عملکرد کلیوی کاهش عملکرد، علایم اولیه نارسایی کلیه اغلب احساس ضعف، به دلیل انباشت مداوم از سموم و مواد زائد در بدن، بیمار ممکن است احساس ناراحتی. علائم: تهوع، استفراغ، شب خواب، از دست دادن اشتها، خارش، و خستگی. برخی از بیماران خواهد بود علایم اولیه ادم، نارسایی کلیه. از آنجا که از نارسایی کلیه، بدن انسان می تواند به اندازه کافی سلول های قرمز خون مورد نیاز برای تولید هورمون ها، که منجر به کم خونی را تولید نمی کند. کم خونی اغلب احساس سرما و خستگی.

علاوه بر این، دیگر علایم اولیه نارسایی کلیه، مانند هماچوری (قهوه ای خون یا قرمز)، فشار خون بالا، یک ادرار حباب وجود دارد، اسهال، تشنگی بیش از حد، بی خوابی یا خواب آلودگی وجود دارد، کاهش میل جنسی. باید توجه بیشتری پرداخت. در نارسایی اولیه کلیوی، علائم بالینی معمولا بسیار آشکار نیست و در هماچوری، فشار خون بالا و سایر علایم باید به بیمارستان، تشخیص زودرس و درمان به پیشگیری از نارسایی کلیه.

درمان ما موثر و طبیعی است. اگر شما علاقه مند در درمان ما، ما یک پیام زیر را ترک و یا شما می توانید آنها را hospitalkidney@yandex.ru ارسال و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی,علامت ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: